Vores havehynder, som var råhvide, havde lidt for ofte fået regn her i sommer.. De var IKKE pæne længere. Jeg synes det var dyrt at købe nye – og træls – for hynderne fejlede jo ikke noget, de var bare ikke pæne. Jeg kunne sprætte betrækket af, vaske og sy på igen, meeen…
I stedet valgte jeg at friske det hele lidt op med nyt stof, jeg har ikke syet ret meget, så troede det ville tage en 3-4 timer, men det tog mig altså hele søndagen! Afbrudt af ammepauser og en lille køretur på et par timer, ned og hente Filibarnet hos sin far!
Nu er det ikke fordi de ligger ude i regnen – har bare lagt dem ud for at se, hvordan det blev!
Her ses stoffet i close-up…
Så de blev temmelig friske, men det var altså stoffet jeg faldt for!

11. august 2009 kl. 16:36
Sådan! De ser da rigtig fine ud 🙂
12. september 2012 kl. 09:36
Hej
Dine nye hynder ser rigtig fine ud .
Har du også et monster til have stole med høj ryg el hved du hvor man kan købe et ??
Hilsen Grete