Så er jeg bare klar til at sy! Efter Sigurds ankomst for 4 måneder siden, har der ikke set sådan ud ret mange gange. Men her i weekenden var der endelig tid til at komme i gang med et længe ventet projekt til Helena. En forårsjakke fra Ottobre 1/2012. Fredag fik jeg lavet mønster, lørdag smuttede vi til Ribe og fik de sidste småting – snorestoppere, elastiksnor og tråd, der matcher stoffet. Jeg fik også klippet alle 38 dele og strøget vlies på, hvor det skulle. I dag kommer mormor og har kreadag med os. Helena vil gerne male, Filippa vil gerne sy et par bukser til sig selv, jeg vil gerne sy jakken og jeg ved ikke helt hvad mormor vil? Alle glæder sig i hvert fald. Det er en fornøjelse at være godt forberedt 🙂
Klar til Kreadag
14. april 2013 | ingen kommentarer

