Klar til Kreadag

| ingen kommentarer

image

Så er jeg bare klar til at sy! Efter Sigurds ankomst for 4 måneder siden, har der ikke set sådan ud ret mange gange. Men her i weekenden var der endelig tid til at komme i gang med et længe ventet projekt til Helena. En forårsjakke fra Ottobre 1/2012. Fredag fik jeg lavet mønster, lørdag smuttede vi til Ribe og fik de sidste småting – snorestoppere, elastiksnor og tråd, der matcher stoffet. Jeg fik også klippet alle 38 dele og strøget vlies på, hvor det skulle. I dag kommer mormor og har kreadag med os. Helena vil gerne male, Filippa vil gerne sy et par bukser til sig selv, jeg vil gerne sy jakken og jeg ved ikke helt hvad mormor vil? Alle glæder sig i hvert fald. Det er en fornøjelse at være godt forberedt 🙂

Forfatter: Frøken Tina

Kreamor bosat i Ribe - jeg nyder at bruge mine hænder til at skabe små og store ting - det er ikke altid lige opfindsomt, men det er ikke det væsentlige for mig. Jeg går ikke op i hvem, der først fik ideen osv. Jeg går op i om jeg synes det er hyggeligt, fint og sjovt at lave og om modtageren (forbavsende sjældent mig selv) kan bruge det! Jeg har flere projekter end jeg har dage, så det er ikke alt der bliver ført ud i livet. Bloggen fyldes med hverdagsglimt og kreagejl...

Skriv et svar

Påkrævede felter er markeret med *


Follow Me
I'm not a spammer This plugin created by memory cards

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: