Dejligt med nye ting i julegave… Vi har ikke stiftet bekendtskab med plus-plus før.. Helena og jeg legede lidt med dem i forgårs.. Sjovt de kan vrides i facon!
Men de er små til en 2 årig…
Sendt fra min HTC-telefon
Kreamor bosat i Ribe - jeg nyder at bruge mine hænder til at skabe små og store ting - det er ikke altid lige opfindsomt, men det er ikke det væsentlige for mig. Jeg går ikke op i hvem, der først fik ideen osv. Jeg går op i om jeg synes det er hyggeligt, fint og sjovt at lave og om modtageren (forbavsende sjældent mig selv) kan bruge det!
Jeg har flere projekter end jeg har dage, så det er ikke alt der bliver ført ud i livet. Bloggen fyldes med hverdagsglimt og kreagejl...