fair isle – Frøken Tina https://froekentina.dk Sun, 17 Jul 2016 09:20:56 +0000 da-DK hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.7.29 Det var så forstykket…. https://froekentina.dk/2012/01/det-var-sa-forstykket/ https://froekentina.dk/2012/01/det-var-sa-forstykket/#comments Sat, 14 Jan 2012 18:41:00 +0000 http://froekentina.dk/2012/01/det-var-sa-forstykket/ #followform { padding-top:5px; text-align:left; } Så ligger forstykket klar 🙂 ikke lige så hurtigt som ryggen, men dog hurtigt i min terminologi! 🙂 Opskriften er fra Rowan – jeg har en oversættelse fra coats – må sige at den er uden fejl – so far! … Læs mere ]]>

Så ligger forstykket klar 🙂 ikke lige så hurtigt som ryggen, men dog hurtigt i min terminologi! 🙂
Opskriften er fra Rowan – jeg har en oversættelse fra coats – må sige at den er uden fejl – so far! Synes næsten altid der er fejl, men her har jeg ikke fundet nogle… Dejligt…
Har brugt 2,5 nøgle garn i bundfarven, men håber der er nok til ærmerne!

Sendt fra min HTC-telefon

]]>
https://froekentina.dk/2012/01/det-var-sa-forstykket/feed/ 2
Så blev ryggen færdig.. https://froekentina.dk/2012/01/sa-blev-ryggen-faerdig/ https://froekentina.dk/2012/01/sa-blev-ryggen-faerdig/#comments Tue, 03 Jan 2012 19:54:00 +0000 http://froekentina.dk/2012/01/sa-blev-ryggen-faerdig/ #followform { padding-top:5px; text-align:left; } Mit turbo strikkemode har sat ind – eller også har jeg bare holdt ferie om eftermiddagen – og været syg 2 dage…  Det betyder at ryggen på Filippas bluse er færdig – 6 dage efter jeg begyndte… Men forstykke og … Læs mere ]]>

Mit turbo strikkemode har sat ind – eller også har jeg bare holdt ferie om eftermiddagen – og været syg 2 dage…  Det betyder at ryggen på Filippas bluse er færdig – 6 dage efter jeg begyndte… Men forstykke og ærmet er nok knap så hurtige… Vil dog være dejligt at få den færdig mens det er vinter!

Sendt fra min HTC-telefon

]]>
https://froekentina.dk/2012/01/sa-blev-ryggen-faerdig/feed/ 2
Næste projekt på pindende https://froekentina.dk/2011/12/naeste-projekt-pa-pindende/ https://froekentina.dk/2011/12/naeste-projekt-pa-pindende/#respond Sat, 31 Dec 2011 21:05:00 +0000 http://froekentina.dk/2011/12/naeste-projekt-pa-pindende/ #followform { padding-top:5px; text-align:left; } Mit nye strikkeprojekt er en Rowan model med fair især teknik – virkelig lækkert garn.. men jeg får trukket mønstret lidt sammen på bagsiden når jeg også skæl strikke mønster på vrangforestillinger.. jeg ved ikke lige hvad der sker, men … Læs mere ]]>

Mit nye strikkeprojekt er en Rowan model med fair især teknik – virkelig lækkert garn.. men jeg får trukket mønstret lidt sammen på bagsiden når jeg også skæl strikke mønster på vrangforestillinger.. jeg ved ikke lige hvad der sker, men det går hurtigt. Jeg begyndte onsdag aften og nu er jeg begyndt at lukke af i siderne på ryggen.
Jeg har købt det originale garn – rowan british sheep beredskab DK. Nogle, som kan forklare DK/UK i garnbeskrivelser?

Sendt fra min HTC-telefon

]]>
https://froekentina.dk/2011/12/naeste-projekt-pa-pindende/feed/ 0