Kommentarer til: T-shirt fra HØNEMOR https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/ Thu, 15 Jan 2026 20:40:01 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.7.29 Af: Frøken Tina https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-23485 Fri, 14 Feb 2014 10:39:05 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-23485 Aj, jeg troede da jeg havde svaret dig! Ja, det passer så fint sammen – har nok af det prikkede til at sælge lidt, hvis du mangler!

]]>
Af: Frøken Tina https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-23483 Fri, 14 Feb 2014 10:37:20 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-23483 Tak – jeg prøver at sælge via blog, instagram og er ved at få lavet en hjemmeside! Skriv endelig, hvis der er noget du er interesseret i…

]]>
Af: Frøken Tina https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-23481 Fri, 14 Feb 2014 10:36:03 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-23481 tak.. Ja, prikker er altid et hit!

]]>
Af: Charlie https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-23424 Wed, 12 Feb 2014 13:37:40 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-23424 Hvor er den hyggelig! Og virkelig skøn med de prikkede ærmer 🙂

]]>
Af: Helene hansen https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-23369 Mon, 10 Feb 2014 11:46:53 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-23369 Sikke en fin bluse. Jeg undrer mig tit over hvor folk finder alle de gode og fine børnetøj henne på nettet, skal dog sige jeg handler selv her http://bornetoj.jail-esbjerg.dk/

men hvis i har nogle gode steder jeg skal kigge, så del endelig.

]]>
Af: Stinemor https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-22729 Mon, 20 Jan 2014 19:47:30 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-22729 Ej, hvor er den fin, Tina! Synes det prakkede stof passer rigtigt godt til. Jeg har selv det stof liggende, så måske jeg skulle prøve lidt af den samme ide 😉

]]>
Af: Frøken Tina https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-22715 Mon, 20 Jan 2014 15:52:12 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-22715 Tak skal du have – Helena har samme kjole og den bliver brugt flittigt!

]]>
Af: Karen Elisabeth... https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-22706 Mon, 20 Jan 2014 11:37:13 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-22706 Det prikkede stof sammen med rødhættestoffet er bare så fint – dejlig bluse

]]>
Af: Lilly https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-22691 Mon, 20 Jan 2014 09:02:50 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-22691 Tak selv for dine kommentarer på min blog – jeg skal vist have linket til dig i min side-visnings-dims (sikket et fagsprog jeg lægger for dagen! Ha ha ha!).

Jeg har i alle fald brugt dem i en del år – er meget tilfreds med kvaliteten. Håber at du også bliver fornøjet med dine labels :-))))

]]>
Af: Frøken Tina https://froekentina.dk/2014/01/t-shirt-fra-honemor/#comment-22688 Mon, 20 Jan 2014 08:58:28 +0000 http://froekentina.dk/?p=1706#comment-22688 Tak, jeg synes også det er en skøn kombination.

]]>