Kommentarer til: En stor dag for Filippa… https://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/ Thu, 15 Jan 2026 20:40:01 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.7.29 Af: Benedicte https://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-70 Tue, 09 Feb 2010 18:12:38 +0000 http://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-70 Åhhh – at have været en flue på væggen – det må have været SÅ dejligt at se hendes reaktion. Tillykke!

]]>
Af: Tili https://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-69 Mon, 08 Feb 2010 23:05:16 +0000 http://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-69 Tak for alle Jeres forslag – hesten kom til at hedde Minnie – efter Minnie Mouse – som er det store hit!

]]>
Af: mette b https://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-68 Mon, 08 Feb 2010 12:52:42 +0000 http://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-68 Den er bare kær og meget lille 🙂 Spændende om hun er i fol. Så går der jo noget tid, inden hun kan tilrides for alvor, men at følge sådan et føl er bare en gave, en fornøjelse og meget lærerigt.

Hvad med Bella? Det betyder smuk på italiensk 🙂
KH Mette

]]>
Af: Mette https://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-67 Thu, 04 Feb 2010 09:12:18 +0000 http://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-67 Sikke en fin gave, Tina. Det må være himmelsk for en lille hestepige at få sin egen!

Hvad med at kalde den Honey?
Honey-pony 🙂

]]>
Af: Clemme/Trine https://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-66 Mon, 01 Feb 2010 09:59:44 +0000 http://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-66 Hvor er hun altså bare sød den lille Minnie, passer perfekt til Filimusen 🙂

]]>
Af: Merete https://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-65 Sun, 31 Jan 2010 16:50:33 +0000 http://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-65 Sikke en pragtfuld gave at for. Kan godt forstå at hun er lidt lamslået, men der kommer nok jubel efter et stykke tid. Den skal hedde Pippi.
Merete

]]>
Af: Louise https://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-64 Sun, 31 Jan 2010 10:04:48 +0000 http://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-64 NANNA eller DONNA

]]>
Af: Strikkeheksen https://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-63 Sat, 30 Jan 2010 17:51:50 +0000 http://froekentina.dk/2010/01/en-stor-dag-for-filippa%e2%80%a6/#comment-63 Hold da op, det må være godt at ha´ en dyrlæge til mor :-)Lyder helt rørende, at hun tog det så stille og roligt 🙂

Jeg synes afgjort den skal hedde strikkehesten 😉 men jeg er godt klar over, at det nok ikke lige falder i god jord hos din lille pige 🙂

]]>