Kommentarer til: 1. akt af mit nye projekt… https://froekentina.dk/2009/11/1-akt-af-mit-nye-projekt%e2%80%a6/ Thu, 15 Jan 2026 20:40:01 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.7.29 Af: Clemme https://froekentina.dk/2009/11/1-akt-af-mit-nye-projekt%e2%80%a6/#comment-62 Thu, 14 Jan 2010 15:06:44 +0000 http://froekentina.dk/2009/11/1-akt-af-mit-nye-projekt%e2%80%a6/#comment-62 Hvor langt nåede du egentlig med det tæppe, inden det blev jul ? 🙂

]]>
Af: Mette https://froekentina.dk/2009/11/1-akt-af-mit-nye-projekt%e2%80%a6/#comment-61 Tue, 17 Nov 2009 10:35:53 +0000 http://froekentina.dk/2009/11/1-akt-af-mit-nye-projekt%e2%80%a6/#comment-61 Du er da for vild 🙂

Jeg begynder faktisk også at få lyst til at brodere lidt igen, det er godt nok mange år siden jeg sidst har leget med det. Men ligefrem et juletræstæppe – hm, jeg starter nok med noget i lidt mindre målestok …

]]>
Af: Strikkeheksen https://froekentina.dk/2009/11/1-akt-af-mit-nye-projekt%e2%80%a6/#comment-60 Mon, 16 Nov 2009 17:14:34 +0000 http://froekentina.dk/2009/11/1-akt-af-mit-nye-projekt%e2%80%a6/#comment-60 Du milde, gad vide hvor mange akter det tæppe kommer i? 😉 Men det er jo jul igen og igen og igen og igen …… 😉

Hun er skøn din lille datter og sikkert snart klar til at hjælpe 🙂

]]>
Af: Clemme https://froekentina.dk/2009/11/1-akt-af-mit-nye-projekt%e2%80%a6/#comment-59 Sun, 15 Nov 2009 17:33:58 +0000 http://froekentina.dk/2009/11/1-akt-af-mit-nye-projekt%e2%80%a6/#comment-59 Og den lille skattepige hjælper med at tælle 😉 1, 2 hænder…og så forfra igen 😀

]]>