Kommentarer til: De oprindelige heste… http://froekentina.dk/2013/06/de-oprindelige-heste/ Thu, 15 Jan 2026 20:40:01 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.7.29 Af: Frøken Tina http://froekentina.dk/2013/06/de-oprindelige-heste/#comment-14440 Wed, 26 Jun 2013 10:17:33 +0000 http://froekentina.dk/?p=1170#comment-14440 Tak… 🙂 ja, det er skønt fordi det er hverdagstøj, som bliver brugt meget mere end bomuld, som krøller…
Har en del Ottobre Design blade – du låner bare 🙂

]]>
Af: Fru P http://froekentina.dk/2013/06/de-oprindelige-heste/#comment-14426 Tue, 25 Jun 2013 18:36:14 +0000 http://froekentina.dk/?p=1170#comment-14426 Hvor er det altså bare nogle fine jersey-produkter du får lavet!! Er vildt misundelig og har selv en stor portion af “luftballon/hus/sø/ænder” liggende. Hvor finder du gode jersey-mønstre?

]]>