Kommentarer til: Voksipose til Sigurd http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/ Thu, 15 Jan 2026 20:40:01 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.7.29 Af: Tina http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/#comment-22722 Mon, 20 Jan 2014 18:25:54 +0000 http://froekentina.dk/?p=853#comment-22722 Der er mange gode fif på nettet. og det er så fedt at putte baby i den!

]]>
Af: Tina http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/#comment-22721 Mon, 20 Jan 2014 18:25:15 +0000 http://froekentina.dk/?p=853#comment-22721 Tak – den er ikke spor vanskelig, det er bare at give sig i kast med det…

]]>
Af: Sy Voksipose http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/#comment-21537 Tue, 07 Jan 2014 09:56:56 +0000 http://froekentina.dk/?p=853#comment-21537 Sådan en voksipose vil jeg også sy – den er bare super flot.

Mvh.

Monika

]]>
Af: Gør det selv Voksi http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/#comment-21536 Tue, 07 Jan 2014 09:54:17 +0000 http://froekentina.dk/?p=853#comment-21536 Hold da op, hvor er den Voksi blevet super flot 😉

Jeg har altid ønsket selv at kunne sy, men jeg har desværre ikke de samme evner som dig 🙁

]]>
Af: Farver til Voksipose http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/#comment-21535 Tue, 07 Jan 2014 09:50:35 +0000 http://froekentina.dk/?p=853#comment-21535 Det var dog de skønneste farver til en voksipose 🙂

]]>
Af: Frøken Tina http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/#comment-15051 Tue, 30 Jul 2013 09:19:00 +0000 http://froekentina.dk/?p=853#comment-15051 Tillykke med den dobbelte mormortitel.
Jeg lånte mønster af en venindes søster og har afleveret det igen – det er dette mønster fra nettet http://ekvinde.dk/topic/26288-hjemmesyet-voksipose/ – scroll næsten nederst på siden for tegningen. Tegn et mønster (den er symmetrisk omkring midtlinien) og sy dyne og betræk efter samme mønster. Hvis der skal være huller til barnevognssele skal du lave dem inden du syr betrækket sammen.
Jeg lavede desuden knaphuller til snorene øverst – før sammensyning og syede bæresele i betrækket – før sammensyning.
Hvis du har nogle spørgsmål, så skriv endelig via kontakt øverst på siden!

]]>
Af: Lisbeth http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/#comment-14989 Fri, 26 Jul 2013 20:29:08 +0000 http://froekentina.dk/?p=853#comment-14989 Hej Tina,

Hvor er den flot din voksipose. Jeg er så heldig at jeg skal være tvillingemormor og nu er jeg så uheldig at min datter har spurgt mig om ikke jeg lige kan sy 2 stk. voksipose 🙂 Jo jo, men jeg kan ikke finde noget mønster. Kan jeg købe en kopi af dit??

]]>
Af: Anne Witt http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/#comment-10498 Thu, 14 Feb 2013 10:32:26 +0000 http://froekentina.dk/?p=853#comment-10498 Ej hvor fin!! Super sejt sådan at sy sin egen voksi, det var et projekt som jeg ikke helt kunne overskue, så fik en i fødsgave i stedet 😉
Lækkert stof, det prikkede der!

Kh

]]>
Af: Pia http://froekentina.dk/2013/02/voksipose-til-sigurd/#comment-10486 Tue, 12 Feb 2013 22:28:03 +0000 http://froekentina.dk/?p=853#comment-10486 det må være dejligt at ligge i den, når vinden er så bidende som i dag …

]]>