Kommentarer til: Anorak i bævernylon http://froekentina.dk/2012/04/anorak-i-baevernylon/ Thu, 15 Jan 2026 20:40:01 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.7.29 Af: Lilly http://froekentina.dk/2012/04/anorak-i-baevernylon/#comment-23629 Fri, 21 Feb 2014 08:54:27 +0000 http://froekentina.dk/?p=570#comment-23629 Uh, DEN er for fed! Pønser selv på at skulle i gang (snart!) med en anorak til Bettefisen. Er lidt i tvivl om, hvilket mønster jeg skal vælge. Har tidligere kigget på Meedoms…den er bare flot din variant 🙂

]]>
Af: Majbritt http://froekentina.dk/2012/04/anorak-i-baevernylon/#comment-3873 Sun, 29 Apr 2012 13:29:50 +0000 http://froekentina.dk/?p=570#comment-3873 Hvor e hun da SØD 🙂 det er en skøn anorak du har fået lavet.
Jeg læste om dit oste projekt det er vildt, at du slev har lavet ost, det er godt gået 🙂
Majbritt

]]>
Af: Trine http://froekentina.dk/2012/04/anorak-i-baevernylon/#comment-3869 Fri, 27 Apr 2012 22:23:18 +0000 http://froekentina.dk/?p=570#comment-3869 Du er simpelthen så dygtig til at sy, den er helt fantastisk 🙂 Og barnet er jo som altid den lækreste lille model 🙂

]]>
Af: Pia http://froekentina.dk/2012/04/anorak-i-baevernylon/#comment-3868 Fri, 27 Apr 2012 16:59:23 +0000 http://froekentina.dk/?p=570#comment-3868 sikke en dejlig model, både barn og anorak 🙂

]]>